De lekkerste Teppanyaki,
Wok en Sushi bij je thuisbezorgd
De lekkerste Teppanyaki,
Wok en Sushi bij je thuisbezorgd

Kies een vestiging of vul je postcode in

Veelgestelde vragen


Wat zijn onze betalingsmogelijkheden?

Bij ons kunt u aan de deur contant betalen of  online via de IDEAL betaling systeem. Helaas is het nog niet mogelijk om met de creditcard te betalen. In overleg is het voor bedrijven mogelijk om hun bestelling te betalen op rekening.


Wij zijn een bedrijf en willen de bestelling op rekening betalen, kan dat?

Met de juiste gegevens van uw bedrijf, kunnen wij voor zorgen dat er op rekening betaald kan worden. Wij raden u aan vooraf per e-mail of telefonisch contact met ons op te nemen.


Bezorgen wij in alle regio’s ?

Wij bezorgen in Utrecht, Nieuwegein, Maarssen, Maarssenbroek, oud-Zuilen, Houten Vianen, Ijsselstein en Hagenstein. Ter controle kunt u op onze website uw postcode invullen om te kijken of wij bij u kunnen bezorgen. Bestellingen buiten onze standaard bezorgadressen is mogelijk in overleg. Neem gerust contact met ons op voor al uw vragen. 


Hoezo varieert de menu en prijs per vestiging?

Elke vestiging regelt zijn eigen promotie en kortingen. Hierdoor kan het wel eens voor komen dat de prijzen varieert. 


Met welke websites werken wij samen?

Wij werken voornamelijk met Justeat.nl en thuisbezorgd.nl samen. Onze producten zijn dus ook via hun websites te bestellen. Mocht u onze producten op een andere website vinden dan de bovengenoemde websites,  raden wij u aan voordat u de bestelling plaats telefonisch contact met ons op te nemen.


Hoe kan het dat er een prijsverschil is in sushi?

Onze sushi wordt bereid met verse producten inclusief sojasaus, wasabi en gember. Per bedrijf verschilt de kwaliteit van de producten die worden gebruikt.. Daarnaast is ook een groot verschil tussen de bezorgkosten(sommige hanteren de bezorgkosten van €7,50!)  en brengen de bijproducten in rekening. Hierdoor ontstaat er een prijsverschil in sushi per bedrijf.  


Is er een compensatie mogelijk als ik te lang op mijn eten heb gewacht?

Het tevreden stellen van de klanten staat bij ons centraal. Wegens drukte kan het voor komen dat de bezorgtijd langer duurt dan de aangegeven tijd. Mocht u vragen hebben over u bestelling neem dan telefonisch contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.  


Doen jullie ook aan catering?

Voor onze catering service kunt u per e-mail of telefonisch  contact met ons opnemen. U kunt de menu zelf samenstellen of het werk aan ons over laten. 


Ik krijg sms berichten van jullie die ik gelieve niet wil ontvangen. Hoe meld ik me hiervoor af?

Ontvangt u liever geen Promotie-smsjes, laat het ons weten en wij zullen u afmelden voor onze sms functie. 


Hoe werkt het spaarpunten systeem op tewosu.nl?

Via uw account spaart u met elke bestelling automatisch voor korting. Registreer en log in op uw TeWoSu account en de rest word door ons gedaan.


Wat betekent TeWoSu nou eigenlijk?

Heel simpel! Namelijk TE ppanyaki, WO k & SU shi